De fem decilitermåtten

img_2437 (MMS)

De fem decilitermåtten


Kommentarer
Postat av: Mama

Jag behöver decilitermått!

2010-10-22 @ 19:52:45
Postat av: kåem

hej :) ja philippa står kvar på samma stall, går fortfarande in till henne det första jag gör ;) alice har kvar henne, de ska starta LA i dressyr om en månad. alice har verkligen växt som ryttare tillsammans med philippa, det är jätteroligt att se dem tillsammans! en annan liten tjej som också roligt nog heter alice rider phlippa 2 dagar i veckan, hon är inte jätte duktig, men hon kan bli så det är också superkul att phlippa får en ny ryttare.

jag var väldigt för mycket för lång för henne och var väll "klar" med henne. vi tävlade i dressyr 3 gr och vann en och kom 4a en annan gång. sen tävlade jag henne i hoppning först LD-LD+5 och sen LC-LC+5 med felfria resultat och massa vinster. vi startade en LB också men den petade vi sista hindret i :) så nu ska det bli kul att någon ska få utvecklas på henne, hon har blivit så himla trevlig nu!!

och hur går det för dig? har du häst? :)

2010-11-01 @ 10:12:22
URL: http://kaems.blogg.se/
Postat av: mama

Har börjat nytt jobb, shoppat, etc. Finns mkt att skriva om...

2010-11-12 @ 21:14:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0