There's no stopping me

Jag kan inte sprida ut mitt bloggande, det är mycket svårt för mig, så jag hetsbloggar nu istället.

Jag satt nyss och funderade över det fina namnet Hillerhammar efter att ha läst min systers bligg. Då kände jag att jag ville skapa ett nytt namn som man kan använda när även vår kära vän Malin Hed är med. Jag kom på två som jag gillar:

Billerhed och Hederbill

Hilldehbill och Billdehill är andra förslag, men då är ju hed baklänges fast det kanske inte spelar nån roll.

Så till nått helt annat, Mamma och Stefan var här och satte upp en spegel åt mig idag och det blev alldeles fantastiskt fint. Mitt vardagsrum känns helt plötsligt kungligt med den guldiga ramen som passar soffan och lampan hur bra som helst. Och det är inte längre bara en jättestor mörk vägg. Det är en vägg med en fin spegel :) Nu måste jag bara hitta en sjysst ram till mitt foto av Ragnar (ja den lilla golfen som ska ta oss till Tullgarnsnäs).

Nu ska jag fortsätta fylla min klädkammare med handdukar och annat viktigt. Det som är mindre viktigt ska jag försöka skänka bort. Jag får se hur det går med det...



Kommentarer
Postat av: Malin

HEDERBILL! Låter väldigt pampigt tycker jag!

2010-05-02 @ 23:52:04
URL: http://timetime.tumblr.com
Postat av: Sara

Glad att det gillas :) Jag är något mer förtjust i BILLERHED, båda ser mycket bättre ut med stora bokstäver.

2010-05-03 @ 00:16:40
Postat av: Sofie

Vad rolig du är! Jag tycker också mest om Billerhed. Och guuuuuuuuuuuuuud så fint det blev med spegeln...och städningen =)

2010-05-03 @ 09:42:47
Postat av: Lovisa

Billheder då? Det kan vara ett uttryck typ om vi lovar varandra något. "Men lovar du? På billheder?"

2010-05-03 @ 09:49:07
URL: http://lulun.blogg.se/
Postat av: Sara

Haha!ja på billheder, då menar man allvar.



Tack Sofie! Städningen pågår fortfarande i liten skala, men det värsta är undanröjt i alla fall :)

2010-05-03 @ 11:44:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0