Steg två, smygbloggar

Sitter hemma hos Sofie och har just ätit födelsedagsfika i stora lass. Jag har blivit lovad tacos, eller nachos eller liknande så jag dröjer mig kvar ock tänkte passa på att blogga lite så min kära syster blir extra glad på mig. Jag låtsas läsa en tidning så hon inte ska misstänka något, där hittar jag bilder på kläder som jag skulle vilja ha, tex en lång klänning. Jag ska unna mig ett gäng nya plagg nästa månad för jag har varit så sparsam den här månaden. Jag vill ha en sån kofta som jag gav till Sofie i födelsedagspresent också, en sån där som inte har knappar och som har fladdriga lite långa sidor. Jag dröjer mig kvar för jag hoppas att bebisen ska komma snart också. Den har inte kommit än...

Kommentarer
Postat av: Storasyster

Du dolde ditt bloggande väl med tidningen! Jag var helt ovetande om vad som pågick. Men jag tycker ju om överraskningar så jag klagar inte =)



Och jag tycker absolut du ska köpa en fladderkofta utan knappar. Tack för min!

2010-05-29 @ 22:24:59
URL: http://misshiller.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0