Ont precis överallt

Jag har belönats med en ofantlig träningsvärk efter mitt vansinniga friskisutövande i förrgår. Igår hade jag så ont att jag knappt kunde ställa mig upp. På eftermiddagen nån gång gjorde jag misstaget att lägga mig på golvet av nån anledning. Jag tror att jag tänkte att det skulle vara skönt att få sträcka ut lite. Det var det i och för sig, men det var desto obehagligare att ta sig därifrån. Allt som innebär att man måste nudda golvet och sen ta sig upp framkallar stor smärta.

Jag måste även anstränga mig väldigt mycket för att inte ge ifrån mig en massa ljud när jag rör på mig. Jag gör allt jag kan för att stå emot, men jag tänker en hel del AAAAJ AJ AJ, och AAAAHHH och så vidare. Men det känns egentligen bra innerst inne, för detta måste ju betyda att ansträngningen har gett resultat och om jag återhämtar mig och går tillbaka till friskis så kommer jag få mindre och mindre ont och bli friskare och piggare för varje gång :)
.
.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Oj, oj. Hur ont har du idag då efter ridningen?

Kram

Mor

2010-05-05 @ 09:21:51
Postat av: Sara

Mycket bättre faktiskt! Stretchade lite när jag kom hem och det var nog tur :)

2010-05-05 @ 19:02:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0