Trots Radar...

6ad9a0e2f6622df150d6456c513e1db4.png

Kolla varifrån!

Trots Radar raid och försök att frysa ihjäl sötnosarna har jag ändå en pälsänger i en burk i badrummet och förmodligen många fler i de fem sopsäckarna med kläder som jag för tillfället förvarar i badkaret i väntan på tvättstugetid. Suck... Fast det är ändå rätt spänande med eget hushålle :) Hellre pälsängrar i mitt eget badkar än skäll för att jag inte ställt disken i diskmaskinen så fort jag ätit upp. Hallå! Ibland sitter man kvar en stund och tar det lugnt efter att man ätit!


Kommentarer
Postat av: Malin

Oroa dig inte för pälsisarna! Jag har några ibland, dom kommer och går men dom tar inte död på mig!

2010-03-12 @ 18:15:53
URL: http://timetime.tumblr.com
Postat av: Sara

Tur det! Och om det bara är nån ensam här och där är de rätt söta. Plus att jag har hört att spindlar äter pälsängrar så det kanske betyder att jag har rätt spindelfritt :)

2010-03-13 @ 08:46:24
URL: http://saraisabel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0