Min iPhones...

-b955c291be9fb2d9f53b9799635ccf6.png

Kolla varifrån!

Min iPhones största kärlek. Var på filmkväll där ingen såg på filmen och min iPhone fann sin kärlek. Och sprickor i plasten är tydligen lika vanligt som rynkor på gamla tanter så jag tänker inte lämna in min telefon på "reparation". Man kan ju knappast kalla det reparation om man får en helt ny telefon. 

Jag längtar till det blir lite varmare så man lättare kan gå mellan filmkvällarna som jag hoppas kommer hållas oftare. Eller vi kanske ska försöka oss på en spelkväll snart? Men då kanske vi inte får ha så mycket mat att vi sätts i koma innan spelandet börjar. Jag tror att det var det som var orsaken till att alla missade handlingen totalt. Och att vi startade filmen innan någon var beredd :) Spelar ändå ingen roll i och för sig, jag hade en super sjysst torsdagskväll och ska nu njuta av en ledig fredag. Vi behöver inte tänka på att jag ska jobba i helgen...


Kommentarer
Postat av: Lovisa

jaa mer äggdejter. vi kan ha nyttig spelkväll med frukt och grönsaker =)

2010-03-28 @ 22:35:04
URL: http://lulun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0