Malin och...

27370f9d6d38435984ada9c2d0c1eaca.png

Kolla varifrån!

Malin och jag lyckades lära oss hur man fotar vad som helst som man tittar på på iPhonen. Mycket användbar funktion. Just nu sitter jag och tittar på hästannonser och funderar på hur mysigt det vore med en häst att pyssla om, men jag inser att jag aldrig någonsin skulle kunna sälja en häst om jag väl köpt en. Om jag är så här fäst vid en telefon blir jag lite rädd för hur jag skulle bli om jag var tvungen att sälja en häst. Det går ju bara inte, skaffar jag nånsin en ska jag ha kvar den tills den dör.


Kommentarer
Postat av: Mamma

Vilken fin häst!

2010-03-26 @ 18:48:03
Postat av: Sara

Ja visst är den! En sån skulle jag vilja ha, men som sagt, jag skulle nog aldrig kunna sälja den sen och jag vet inte om jag har lust att ha en häst för alltid från och med nu...

2010-03-27 @ 18:21:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0