Jag ska göra ett försök.

Jag vill också försöka äta gröt på morgonen. Hur svårt kan det va att kliva upp typ en kvart tidigare så jag hinner micra gröten och äta upp den?!! Jag har ju väldiga problem med att ändra mina morgonrutiner, jag kliver upp tidigast en halvtimma innan jag måste gå hemmifrån och då blir det ju lätt lite stressat. Och jag tror inte att den däs sista kvartens snoozande gör några underverk, jag tror att gröt skulle göra större underverk faktiskt så jag ska som sagt göra ett försök redan imorgon! Oj, nu tog jag kanske i, ska jag verkligen klara av att genomföra denna stora förändring. Only time will tell. Jag rapporterar resultatet senare.

Igår hade jag förresten en fantastisk dag med solig promenad, god mat, härlig tupplur, lite godis och en film som avslutning på kvällen. Plus lite effektiv klädvikning mitt i natten. Var ska jag göra av alla kläder?

Ska försöka vika lite mer nu, men av nån anledning har jag inte samma motivation idag.

Kommentarer
Postat av: Pia

haha, ställ alla klockor du har på en minut efter varandra och ställ dem på olika ställen i rummet. Då kommer du vara tvungen att gå upp! :D

2010-03-21 @ 21:20:52
URL: http://inmymouth.blogg.se/
Postat av: Mamma

Hej! Hoppas du känner dig piggare idag!

Kram

Mor

2010-03-22 @ 13:13:25
Postat av: Sara

Pia: jag har testat utspridda klockor, men jag kan ändå lägga mig och somna om... Blir bara irriterad och tänker att jag vill sova lugnt lite till. Bara lite till :)



Tack mamma! ja jag är piggare :) Gröten gjorde susen och jag ska försöka fortsätta med det ett tag till. Det är lite varmt bara... Är ju redan tokvarmt i lägenheten.

2010-03-23 @ 22:51:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0