Herregud jag har blivit moster!

Och med den rollen kommer ett visst ansvar. Tex så kan man inte ha hur stökigt som helst om man vill att en bebis ska komma och hälsa på så jag städar. På mitt eget lilla vis :) Först plockar man lite, sen måste man pausa och det har jag gjort genom att ladda ner bilderna som min fantastiska mamma har tagit på de senaste hopptävlingarna när jag ridit Dumle.

Snart ska jag plocka lite mer... Och när plockandet är klart kan det riktiga städandet sätta igång! Och jag har fått värsta bästa presenten av Per som ska göra det hela lite enklare. En städmanual med tips och råd :) Vi ska hjälpas åt att storstäda hos varandra så det blir fint en gång för alla! Eller... tills det blir skitigt och man måste göra om allt igen :) Hur som helst så var det en väldigt bra present som motiverar mig att plocka untan stöket så jag kommer åt att städa ordentligt. Men, nu är pausen över så det är bäst att jag sätter igång innan nästa paus börjar.







Kommentarer
Postat av: Mamma

Jag kanske ska komma hem och fota när du städar - för att dokumentera det så att säga:-)

Kram Mor

2010-06-14 @ 20:11:15
Postat av: Sara

Ja det får du gärna!!! Vad sägs om onsdag :)

2010-06-14 @ 23:20:24
Postat av: Sofie

Städa på du lilla moster Sara så ska du inom kort bli belönad med finbesök från Olivia!



Men innan dess kanske du kan komma hit och hälsa på...ta med dig Malin vettja! Torsdag eller fredag...det spelar ingen roll. Men ring först =)



Kramelikram.

2010-06-15 @ 07:42:22
URL: http://misshiller.blogg.se/
Postat av: Sara

Ja det gör jag gärna! Ska höra med malin när hon kan, sen hör jag av mig till er. Sov gott! Kram

2010-06-15 @ 22:41:56
Postat av: Lovisa

Skulle behöva en städmanual här också. Och nån som läste och utförde det som stod i den... heh

2010-06-21 @ 05:48:04
URL: http://lulun.blogg.se/
Postat av: Mamma

Dags för blogg - min är faktiskt senare än din.

Kram mor

2010-06-23 @ 22:03:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0