Nu har svetten lackat

Vindruvor blir till russin i min lägenhet. Jag skojar inte! Californien, släng dig i väggen, man kan göra russin hemma hos mig. Och i denna tropiska hetta har jag precis diskat vilket var en ansträngning må jag säga. Jag har diskat så svetten lackade och jag fick klä av mig nästan alla kläder. Stod en kort stund i bara trosorna, men kände snabbt att jag gått för långt och att det är lite väl bra sikt in i min lägenhet från parkeringen så jag fick på mig en bikini och diskade vidare.

Nu ska jag läsa i min nya bok! Det är en historia för sig... Mamma vet :)



Kommentarer
Postat av: Mamma

Är det en riktig bild -från din lägenhet???

Va bra att du diskat. Hoppas boken är bra.

Kram Mamma

2010-07-03 @ 23:17:38
Postat av: Sara

Ja det är jag som har fotat den riktiga bilden i min lägenhet! :) De har legat länge i en skål på soffbordet och jag har förvånats över att de inte sett äckligare ut när jag tittat på dom med jämna mellanrum. När jag väl skulle slänga dom såg jag att russin hade blivit till. Man kanske ska smaka på dom?...

2010-07-04 @ 00:54:48
Postat av: Sofie

Haha...jag finner din russinodling mycket rolig och underhållande! Bra beslut med bikinin förresten =)

2010-07-04 @ 09:17:53
URL: http://misshiller.blogg.se/
Postat av: Sara

Haha, ja att nakendiska kräver persienner och det har jag inte i köket :)

2010-07-04 @ 12:19:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0