MEN SYNKA DÅ!!!

Jag var nyss nära att drabbas av ett allvarligt psykiskt sammanbrott när jag försökte få min iPhone att synkronisera med min dator. Ett mycket frustrerande projekt som ledde till att min redan befintliga huvudvärk inte försvann. Jag är inte van vid huvudvärk så jag är inte smart nog att hålla mig undan från sådana där påfrestande aktiviteter som att försöka kommunicera med maskiner mitt i natten. Nu är allt frid och fröjd i alla fall för de gjorde till slut som jag hoppades.




Kommentarer
Postat av: Lovisa

vill också ha en iphone nu. verkar farligt men mycket härligt.

2010-01-10 @ 13:55:26
URL: http://lulun.blogg.se/
Postat av: Sara

Ja det är en fantastisk drog! Den sysselsätter mig i alla lägen som du säkert märkte... Men det har gett mig sömnsvårigheter, eller snarare Alfons Åberg syndromet. Igår satte jag igång med att ladda ner musik till den och fastän klockan bara blev mer och mer skulle jag hela tiden bara lägga in en skiva till och en till och en till. Halv fem lyckades jag slita mig, det är nog rekord på att va uppe länge utan nån särskilld anledning!

2010-01-10 @ 18:36:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0