Gudomligt gott!

Skapade just den godaste bakverkskreationen någonsin! Eller. jag kanske överdriver lite, men det blev sjukt gott! Jag är hemma hos min kära syster och har blivit bjuden på middag, sen ville jag ha nått mer och tog en titt i hennes skafferi och fann en svätt Start som jag tänkte äta upp. Så kom jag på den briljanta iden att göra kokosbollar av starten och blandade med smör och o'boy i brist på kakao. Efter denna superba efterrätt ska nu jag och Sofie ta en titt på uppgiften till vår Webdesign kurs som vi börjar på idag.

Kommentarer
Postat av: Lovisa

som inte er mor börjar på... :(

2010-01-12 @ 22:24:16
URL: http://lulun.blogg.se/
Postat av: Sara

Haha, nej precis. Hon var kanske för gammal!? Eller så hade hon redan för mycket kunskap så hon fick inte skaffa sig mer.

2010-01-13 @ 19:41:08
Postat av: Sofie

Hur gick det igår?

Lyckades du skicka in uppgiften?

2010-01-18 @ 09:01:29
URL: http://misshiller.blogg.se/
Postat av: Mamma

Jag har med mig trådkorgsvagnsmackapären om du vill ha den idag?

2010-01-19 @ 09:38:37
Postat av: Sara

Ja! Jag lämnade in uppgiften tillslut. Jag var nog för otålig och tryckte för mycket hela tiden... och Ja mamma! Jag blir jätte glad om jag får låna trådvagnen :) Ses om ett tag.

2010-01-19 @ 16:47:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0