Väntar med spänning

Japp. Jag väntar med spänning på Mammas blogg som hon har lovat mig :)

Annars funderar jag på om jag ska börja med att städa eller diska. Känns inte som en så viktig fråga i livet, men just nu är det inte så mycket mer jag funderar på. När jag varit duktig en stund tänker jag i allafall sätta igång med min utklädnad till maskeraden imorgon. Behöver sys upp lite här och tas bort lite där.... Gud va tråkiga saker jag skriver om! Och jag som haft en så otroligt rolig vecka! Jag vet knappt vad det är som varit så roligt. Det har bara gått bra på jobbet, varit mycket att göra och roliga saker på schemat. Ridningen gick bra i tisdags, jag hämtade mina nya stolar med mamma i måndags, Pappa hjälpte mig bygga ihop stolarna som nu, hör och häpna! sitter ihop i princip som  de ska.

Jag har fått mycket gjort helt enkelt, det är kanske det, att jag varit så effektiv att jag inte kan göra annat än att gotta mig i hur härligt det är att stryka saker på den eviga listan. Jag älskar listor. Om min att göra lista skulle ta slut tror jag att jag skulle bli ledsen. Sen kan man ju har mer eller mindre roliga saker på listan i och för sig. Men nu har jag haft mest roliga saker.

Jaja, nu ska det städas i alla fall. Så blir det. Städa först, sen diska och sist sy. Det var den översta delen av listan.




Bilden är tagen av Per Brännäng förresten, jag har snott den helt enligt reglerna. 


Kommentarer
Postat av: Pia

ååh!! Jag visste inte att du hade en blogg!

Nu har du en extra läsare iaf :P :D



Pusspuss// kusin Pia

2010-02-18 @ 20:17:38
URL: http://inmymouth.blogg.se/
Postat av: Sofie

Ja, du kanske komma och hälsa på jos mig på tisdag? Och jag väntar också med spänning på Mammas blogg. Har hon lovat så har hon ju lovat!

2010-02-18 @ 21:28:08
URL: http://misshiller.blogg.se/
Postat av: Sara

Pia! Va trevligt med besök på bloggen :) Ja, läs och kommentera, jag blir så glad så då. Hoppas allt är bra´. Kram!



Sofie. På tisdag rider jag, men onsdag passar mig. Eller torsdag.

2010-02-18 @ 22:09:47
Postat av: felicia

hahah va SKA lotta skaffa en blogg? Hon snackade om det förut men hon visste ju inte vad hon skulle skriva om. Men schysst, ska bli kul att se hur den blir :D

2010-02-18 @ 22:36:41
URL: http://feliciasmakeup.blogg.se/
Postat av: Sara

Jamenvisst. Nu kommer hon nog skriva om det eviga projektet med att välja färg till vardagsrummet. Hon har varit helt inne i olika färgkoder men har inte hittat den perfekta kombinationen än. Just nu är det blått som gäller i alla fall, men det kan ju ändras :)

2010-02-18 @ 22:42:28
Postat av: Lovisa

den eviga listan.... fy, det var deprimerande. har en dålig vana att skjuta på allt på listan och det är inget jag rekommenderar.

räknar med att vi får se bild på maskeradoutfitten också!

2010-02-20 @ 07:52:12
URL: http://lulun.blogg.se/
Postat av: Sara

Men det var ju en hyllning till listan. Jag gillar att ha saker planerade, det gäller bara att vara snabb med att pricka av de tråkiga sakerna :) Bilder från biltävling och utklädnad kommer nästa vecka. Jag lovar! Och om jag glömmer får ni påminna mig :)

2010-02-20 @ 20:48:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0