Jaha

Har haft en jättebra vecka och en jättebra förmiddag, men sen blev allt plötsligt jättetråkigt och jättejobbigt. Den dumma inlämningsuppgiften för den här veckan vägrar bli rätt och jag har ingen ork att lösa problemet så nu sitter jag mest och surar.

Men lite bilder från Värmland kan jag ju orka klämma in i alla fall...



Hmm hmm :) Nu blev jag genast lite gladare



Näe!!!! Nu slutade den här sidan funka som den ska också. Jag hann inte ens få in nån bild på en bil innan det krånglar till sig. Nu slutar jag försöka. Jag ska nog sova istället.

Kommentarer
Postat av: Lovisa

du klär i skägg tycker jag. är gärna med på filmkvällen. vem köper vad?

2010-02-23 @ 20:33:29
URL: http://lulun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0