För länge länge sen...



... var jag i stallet fem dar i veckan, minst. Och jag red flera hästar per dag. Nu är jag i stallet en dag i veckan... Och hoppar inte i närheten av så högt som jag gjorde för länge länge sen. Känns lite trist.

Och ja mamma, du borde börja blogga så jag får se hur det går med dina projekt med färg till vardagsrummet, fågelbordet som ska underhålla min katt och tunneln som Filippa älskar. Eller så får jag komma och hälsa på er snart :) Jag skulle behöva en lugn helg på landet.

Kommentarer
Postat av: Sofie

Jag tycker också mamman borde börja blogga!

2010-02-15 @ 21:21:34
URL: http://misshiller.blogg.se/
Postat av: Sara

Jamenvisst!

2010-02-15 @ 22:18:16
Postat av: Mamma

Ja, jag ska börja blogga och dela med mig av mina nyfunna kunskaper om NCS färger. Just nu funderar jag på S0520-R80B eller R0515-R80B. Simon och Tomas målade en ljusblå vägg i kvällens programm. Det var den första av de två jag just nämnde, men den var kanske lite för på.

Mor

2010-02-15 @ 23:02:39
Postat av: Sara

Hahaha! Ja du behöver en blogg så vi förstår färgerna också. vi som inte är lika pålästa på området som du :)

2010-02-16 @ 15:40:19
URL: http://saraisabel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0