Den fantastiska...

668fa11f9bbd9ff7b6e45e6d322d0669.png

Kolla varifrån!

Den fantastiska Skodan. Mitt bilintresse har fullkomligt exploderat den sista tiden! Jag och pappa är ju på rally i de värmländska skogarna nu i helgen och mamma var helt säker på att det var något min far tvingat mig till. I själva verket var det min idé och vi har haft det riktigt bra längs skogsvägarna. Inte ens kalla om tårna har vi varit! Förutom det så vill jag köra bil själv också. När jag övningskörde var jag inde lika sugen, men nu tycker jag att det är roligt.

Bilden är till mamma förresten :) såhär såg skodan ut i mina ögon. Fast lite annan modell bara, men lika blank och cool. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0