Bitvis mycket nöjd

Jag är så glad över att det blev en rolig fest i lördags. Jag har inte haft nån riktig fest för att fira min födelsedag på mer än 10 år! kom jag fram till när jag räknade efter och blev smått förskräckt. Från och med nu ska jag alltid fira min födelsedag med fest. Och alla nya lägenheter! Förhoppningsvis behöver jag aldrig ta om körkortet så nån sån fest blir det inte mer, men de andra grejerna vill man ju kunna celebrera :) Och jag är fortfarande förtjust i tipsrundor i sann Hiller anda och hoppas att det åtminstone uppskattas lite av gästerna... Gillade särskillt utslagsfrågan, den älskade Sofie i alla fall :)

Nu är det lite tristare bara. Inte lika mycket folk hemma hos mig, kanske är lite det. Och att det är lite stökigt i köket... Men det har inte börjat lukta än i alla fall. Man ska glädjas åt det lilla.

Nu ska jag lägga mig i soffan och glädjas åt att jag har fått hem ett par assjyssta hörlurar till min iPhone och önska att jag hade mer tid att bara ligga och lyssna på musik och fundera.


Kommentarer
Postat av: Mama

Gick det bra på ridningen?

Kram

Mama

2010-02-03 @ 10:54:48
Postat av: Sara

Jajjamensan! :) Det går strålande faktiskt och det är så roligt för Nussan är så nöjd. Undrar om hon säger lika snälla saker till alla?...

2010-02-03 @ 13:32:38
URL: http://saraisabel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0