Somnade klockan 7

Kände mig rätt pigg efter jobbet och försökte locka med mig någon som ville äta glass med mig i maren, utan resultat. Det blev Mc Donalds middag med måsarna istället... Sen orkade jag ta en omväg hem för det var ju ändå så fint väder och jag kände mig vårig och på bra humör för att allt var så fint.

Sen kom jag hem och all energi tog slut så jag bestämnde mig för att sova lite. Det är inte en bra idé att sova lite kl 7 på kvällen. Antingen ska man gå och lägga sig helt och hållet eller så ska man powernappa, men eftersom jag inte kan powernappa blev det snoozmaraton till klockan 10 då jag vaknade av att jag var så fruktansvärt törstig. En halvliter juice och minst en halvliter filmjölk senare är törsten släkt, men nu är mitt problem att jag är kissnödig och inte kan sova.. Jag ska fundera lite över hur jag ska ha det tror jag. Jag måste få bättre ordning på min lediga tid så jag är vaken på den tiden av dygnet när man kan hitta på saker. Så här mitt i natten är det svårt att få nått vettigt gjort. Man kan inte dammsuga, skicka iväg jobbansökningar, köpa saker, duscha, diska, klippa håret eller boka tid för klippning. Jag känner att mitt liv blir något begränsat när jag sover under den ljusa delen av dygnet och är vaken typ nu... Jag ska göra en plan. Det är min plan just nu.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Voj, voj.

Hur gick det på ridningen i går då?

Kram

Mor

2010-04-14 @ 11:09:10
Postat av: Sara

Det gick bra! Och det blir ju hopptävling på söndag :)

2010-04-14 @ 20:25:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0