Jag är hurtigheten själv

Idag fick jag ett infall att ta mig till moraberg för att prova ut löparskor som jag fått för mig att jag behöver. Jag missbedömde dock avståndet och hur lång tid promenaden skulle ta så jag hann inte till affären innan de stängt, men jag hade lyckats lura ut Malin ur sitt hus där hon låg och solade inne i sin lägenhet så jag hade en väldigt trevlig kväll ändå. Vi insåg rätt tidigt under vandringen att vi inte skulle nå fram i tid, men vi misströstade inte utan bestämde oss för att äta glass på Mc Donalds i stället. Lite längre fram fick Malin samtal från jobbet hon sökt och fick reda på att hon fick det!!! och i stundens hetta bestämde vi oss för att slå på stort och äta middag på Mc Donalds. Det var en mycket god idé och kvällen avrundades med ett kort träningspass på rusta där vi tränade musklerna som vi inte visste fanns på en slide... eller glide... eller nått sånt maskin. Jag tog tyvärr inga bilder, men malin har en fantastisk bild när jag svettas vid maskinen. Jag lägger upp lite bilder från the Baby Shower istället. Och laddar för onsdag då jag ska göra ett nytt försök att ta mig till Moraberg, det är längre dit än man kan tro.



Hade visst bara en bild från Baby Showern och den är från efter att alla gäster gått hem förutom Jag och Lovisa. Vi påbörjade ett pusselprojekt bara så vi skulle få testa pusselmattan. Den var fantastisk tyckte jag, Lovisa var skeptisk för att man inte kunde flytta runt pusselbitarna så lätt och Sofie var matt och vilade sig i soffan. Det hade ju trots allt varit en ansträngande dag för henne. Tur att vi inte skrämde ut bäbisen för tidigt när vi ropade Surprise!

 


Kommentarer
Postat av: Malin

sola i lägenheten är det bästa! powerwalkade uppför ett berg idag på lunchen med min lärare och sen GICK jag hem i rask takt från östertälje station. man är väl hurtig liksom!

2010-04-20 @ 19:00:44
URL: http://timetime.tumblr.com
Postat av: Sara

Hahaha! Ja hurtigare tjejer än oss får man leta länge efter :)

2010-04-20 @ 21:27:44
Postat av: Lovisa

jag ser inte så snygg ut uppifrån. vi måste lägga klart pusslet. jag tror det funkar med pyjamas på fredag! det gör nog det.

2010-04-20 @ 22:46:04
URL: http://lulun.blogg.se/
Postat av: Sofie

Citat: "Jag lägger upp lite bilder från the Baby Shower istället....Hade visst bara en bild från Baby Showern och den är från efter att alla gäster gått hem förutom Jag och Lovisa".



Det fick mig att skratta gott. Du är rolig du =)

2010-04-21 @ 15:50:00
URL: http://misshiller.blogg.se/
Postat av: Sara

Lovisa! Du är väl alldeles förträffligt snygg i den där vinkeln, jag är särskilt nöjd med den till synes amputerade vänster armen som jag lyckades fånga på bild.



Sofie, det glädjer mig att denna mening roat dig :) Påminn mig att ta lite fler bilder när vi har pyjamasparty!

2010-04-21 @ 22:36:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0