I'm stalling...

Eller procrastinating som är ett annat av mammas favorituttryck. Det betyder alltså att jag skjuter upp det jag egentligen borde göra och gör mest ingenting eller åtminstonne inte mycket vettigt. Jag borde översätta mitt CV till engelska och jag planerar att göra det innom en snar framtid, men först vill jag bara skjuta upp det lite grann och jag tyckte att det var ett utmärkt tillfälle att skriva några ord.

På söndag är det hopptävling på ridskolan. Eller tävling och tävling.. Ingen vinner vilket jag tycker är lite värdelöst, men där är ju bra träning :) Jag hoppas jag får rida Dumle som är min nya favorit på ridskolan.

Nästa rolighet som kommer är förhoppningsvis en sista minuten med Malin! Hoppas hoppas hoppas att vi hittar nån som passar när båda kan.

Förutom dessa spännande händelser har jag och Jessica på jobbet startat en utmaning/tävling som går ut på att man måste gå på minst två pass på friskis per vecka. Jag är galet laddad och hoppas att jag håller ut längre än sist. Jag gick ju på friskis i höstas och då var jag ju super hurtig i början men la av nästan helt så fort det började bli lite för mörkt ute :) Jaja, nu är det ljust i alla fall och jag ska iväg till friskis ikväll. Medel kl 19!

Men nu ska jag skriva CV.

Förresten så längtar jag till sommaren.


Kommentarer
Postat av: Mama

Var du ledig idag?

Jobba på med CVt!

Kram

The Training assistant's mother

2010-04-15 @ 18:01:48
Postat av: Mama

Hej Sara

kan du inte skriva nåt. jag ska skriva på min blogg - om mitt ryggont tror jag

2010-04-19 @ 19:48:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0