Trött så trött

Jag är så trött, men vill ändå inte gå och lägga mig. Jag är som ett litet barn som bara vill hitta på en massa roliga saker istället för att sova. Men snart bär det av till flen. Då kommer jag inte ha nått annat att göra än att plugga teori och köra bil så då kommer jag förmodligen hellre vilja sova...

Nej, det blir nog en tidig kväll i kväll ändå.
Oj oj oj. Hur ska det gå.


Jag har ett så här fint diskställ förresten. Gissa vem som stannade uppe länge igår och diskade halva natten. Och skype är fantastiskt. Apropå ingenting. Stavade jag rätt nu?


Kommentarer
Postat av: Mama

Vilket fint diskställ!

2009-12-04 @ 17:13:33
Postat av: Sara

Visst är det! Man vill ju verkligen använda det också. Den kändes det nästan synd att plocka bort all disken när den torkat :)

2009-12-04 @ 18:07:00
Postat av: Lovisa

vart hittade du det där? vill också diska med en kanin!

2009-12-27 @ 22:17:08
URL: http://lulun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0