Slutfest

I fredags var jag på min sista sittning på Campus Telge!

Som student i alla fall. Jag hade stressat hela förmiddagen med att få iväg första versionen av min x-jobbs rapport och klippa håret. Det var ju ett år sen jag klippte mig så det var på tiden tyckte mamma och jag kunde inte annat än hålla med. När detta sen var klart visste jag inte riktigt vad jag skulle göra så jag gick runt förvirrad på stan ett tag. Jag har ju inte varit helt ledig på så länge. Jag är fortfarande inte helt klar, men just då kunde jag inte göra mer förrän någon läst rapporten åt mig. Nu kunde jag i alla fall njuta ordentligt av kvällen! Det var jätte kul att se alla från klassen igen, men det var ju såklart tråkigt att man typ aldrig kommer se dem mer. Eller man kommer säkert stöta på ett par av dem nån gång, men det var ändå lite trist. Jag höll mig pigg och vaken länge också, hon var i alla fall efter två när jag somnade :) Med balklänning, tjocktröja och mascaran kvar runt ögonen. Hur kan man låta bli att somna med kläderna på då och då!
.

image16

Såhär fina såg vi ut till bords Jag och Per


Hoppas man får jobb nu också bara...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0