Morsdag

Idag är det morsdag och den firade vi hos mormor och morfar med gott fika.

Mormor och morfar är så gulliga och jag önskar att jag hälsade på dem oftare. Det är i alla fall väldigt trevlig när man är där och idag var det så fint väder och vi satt ute och åt. Vi vandrade runt lite i trägården sen och jag passade på att ta lite bilder.

image24


    

Sen ville mamma ha kameran och hon tog lite bilder på mig. Hon gjorde sina fotograf poser för att få roliga bilder vilket innebär att man automatiskt ler på bilderna för att hon ser så rolig ut :) Men om hon får ha kameran för länge blir alla leenden stela och man ser jätte jobbig ut för man har tröttnat för ett tag sen. Jag är inte nån van fotomodell så jag klarar inte så långa fotoshoots vilket är synd, för det är ju roligt när man väl får bra bilder. Jag ska försöka bli mer uthållig.

image25

  

Var tvungen att försöka ta egna bilder på mig själv. Blev rätt bra ljus i bilen tycker jag.

image30


Kommentarer
Postat av: Sofie

Vad fin du blev i håret!

2008-05-26 @ 08:14:06
URL: http://misshiller.blogg.se
Postat av: Sara Isabel Hiller

Tack så mycket!

2008-05-26 @ 08:16:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0