jag, paint och framtiden

Paint är ett mycket underskattat program.

Just nu jobbar jag med presentationen till mitt examensatbet och sitter och ritar lite till bakgrunden i power pointen. Varför krångla till det när det finns nått så enkelt som paint?



Jag är alltså väldigt snart klar med hela examensarbetet och det känns helt sjukt konstigt! Sen kan jag göra precis vad jag vill och bli precis vad jag vill känns det som. Först blir det nog en lång resa om jag bara hittar nån som vill resa med mig, det känns lite för läskigt att åka helt själv. Annars vill jag ha körkort och jobb och en lägenhet där inte mina föräldrar bor. Jag vill gå på ikea och kolla på möbler och i inredningsaffärer och köpa en massa roliga prylar som jag inte varit ett dugg intresserad av tidigare, men nu när man ska få välja allt själv blir det plötsligt jätte kul att bestämma hurdana teskedar man ska ha och vilka handdukar och krokar och gardiner och allt annat som man behöver.

Nu i sommar blir det i alla fall Tom tits för hela slanten och det kommer nog vara jätte kul. Det känns redan som ett jätte roligt gäng och jag antar att de kommer bli ännu roligare ju mer man lär känna dom. Jag hoppas på att få vara med i en mörkershow som de har börjat med, men det var lite oklart om Ulla tyckte att det passade för de vill tydligen ha mig till annat... Mörkershowen verkar jätte rolig i allafall och om jag får byta pass med tjejen som inte ville ha mörkershowen så får jag ha hand om heliumballongen också! Det är ju hur coolt som helst :)

Men om det ska kunna bli en skön sommar måste jag ju ändå bli klar med allt inför presentationen så det är bäst att jag jobbar på lite till. Sen får jag slappa mera.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0