Jag har blivit lurad,åhhhå

Vem köper två fotografier på sig själv för 550 kr! Snacka om att va självcentrerad för det första, vad ska man göra med bilderna liksom, hänga upp dom i sovrummet och titta på sig själv varje kväll innan man går och lägger sig och säga "faan va snygg jag är!"

Jag har precis gjort detta... Köpt två foton för 550 kr alltså, inte hängt upp dem på väggen. Än... Det var ett sånt där modell för en dag påhitt där man får gratis sminkning, som inte var mycket bättre än vad jag själv kan klara av, sen blir man fotat med en massa olika bakgrunder och i en massa olika poser med olika kläder på sig. Det var kul att stå framför kameran i och för sig, men man var ju inte så himla bekväm och det hela kändes nästan lite pinsamt. Så fick man sätta sig med en tjej och kolla igenom alla bilderna medan hon hetsade en att välja ut de bilder man tyckte om. Det gick väldigt fort och man fick inte så lång betänketid på varje kort och de stressade en att fatta ett beslut om hur många kort man ville ha. Jag vet inte om jag fick de bästa bilderna med mig hem, men jag tycker faktiskt ändå att jag ser jäkligt bra ut! Brukar annars oftast tycka att jag ser helskum ut på alla bilder.

Det var Frida som tog med mig dit tillsammans med hennes kompis Hanna och det var ju en trevlig grej att göra tillsammans, men jag tycker egentligen att de tar onödigt mycket betalt för lite kort. De skriver ju inte ens ut papperskopior åt en! Men ja ja, nu är det i alla fall gjort och jag ska väl sätta in bilderna som jag pratar om. Om man känner sig rik så rekommenderar jag ändå upplevelsen. Kanske kan va en kul present också till nån som gillar att se sin egen spegelbild :)




Kommentarer
Postat av: Mama

Du är såååå vacker!

Kram

Mama

2008-06-09 @ 19:33:36
Postat av: Sara Isabel

Tack :)

2008-06-12 @ 21:14:30
Postat av: Ingrid "Tinka" Carlsson

Så snygg! Det var det väl värt. Du kommer att vara glad att du tog korten i framtiden.

2008-06-14 @ 18:34:26
URL: http://www.lintrollets.se
Postat av: A H R È N

Å vilka fina bilder!

2008-06-16 @ 21:12:14
URL: http://ahren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0